Protokół Nr I/01/2008
z posiedzenia Rady Osiedla w dniu 14 stycznia 2008
Obecni: 12 osób, według listy obecności.
Porządek zebrania:
Sprawdzenie listy obecności, stwierdzenie quorum.
Przedstawienie porządku obrad, przedstawienie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad – przyjęcie porządku obrad.
Przedstawienie protokołu z poprzedniego zebrania RO w dniu 17.12.2007 r. – przyjęcie protokołu.
Przedstawienie propozycji zarządu Rady Osiedla dotyczących planu pracy Rady Osiedla na 2008 rok – dyskusja.
Podjęcie uchwały przyjmującej plan pracy Rady Osiedla na 2008 rok.
Przedstawienie propozycji zarządu Rady Osiedla do planu finansowego na 2008 rok.
Podjęcie uchwały o przyjęciu planu finansowego Rady Osiedla na 2008 rok.
Ustalenie dyżurów w Radzie Osiedla na pierwsze półrocze 2008 r.
Na wniosek komisji rewizyjnej do porządku dołączono punkty:
a) Zatwierdzenie sprawozdania finansowego Rady Osiedla za 2007 rok.
b) Udzielenie absolutorium zarządowi Rady Osiedla.
Sprawy bieżące, wniesione i wolne wnioski.
Zakończenie zebrania.
Ad.1
Zebranie otworzyła przewodnicząca stwierdzając quorum.
Ad. 2
Porządek zebrania został przyjęty bez uwag.
Ad.3
Protokół z zebrania w dniu 17.12.2007 r. został przyjęty jednogłośnie.
Ad.4
Przewodnicząca przedstawiła wstępny plan pracy Rady Osiedla opracowany przez zarząd RO. Po dyskusji w planie pracy Rady Osiedla na 2008 rok ujęto:
Przeglądy osiedla cztery razy w roku.
Wiosenne porządki.
Festyn z okazji dnia matki i dziecka.
Turniej tenisa stołowego.
Turniej szachowy.
Festyn z okazji pożegnania lata lub powitania jesieni.
Akcja – ratowanie kasztanowców.
Wycieczka po terenie osiedla.
Impreza z okazji „Mikołaja”.
Wydanie biuletynu osiedlowego (cztery razy w roku).
Monitorowanie pracy bezrobotnych przydzielonych Radzie Osiedla w celu utrzymania czystości na osiedlu.
Przygotowanie rocznego zebrania z mieszkańcami.
Rozgrywka meczów piłki nożnej.
Rozgrywki piłki siatkowej.
Ad.5
Podjęto uchwałę w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Osiedla na 2008 rok.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Ad.6
Przewodnicząca przedstawiła propozycje planu finansowego Rady Osiedla na 2008 rok.
11 450 zł – wydatki stałe
4 300 zł – potrzeby Rady
1 500 zł – materiały biurowe
100 zł – środki czystości
1 200 zł – uaktualnianie strony internetowej
1 500 zł – organizacja zebrania z mieszkańcami
2 000 zł – place zabaw
5 000 zł – imprezy osiedlowe (w tym zakup namiotu 2550,00 zł)
Ad. 7
Podjęto uchwałę o przyjęciu planu finansowego.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Ad. 8
Zapoznano wszystkich członków z dyżurami na pierwsze półrocze w siedzibie Rady Osiedla.
Ad. 9
Pani Maria Waraksa odczytała protokół ze spotkania komisji rewizyjnej (w załączeniu).
Komisja rewizyjne nie wnosi zastrzeżeń do rozliczenia finansowego Rady Osiedla za 2007 rok.
Komisja Rewizyjna wystąpiła o udzielenie absolutorium zarządowi Rady Osiedla.
Rada Osiedla stosunkiem głosów:
1 - wstrzymuje się
11 – za
udzieliła absolutorium zarządowi Rady Osiedla.
Ad.10
· Przewodnicząca poinformowała zebranych o kontynuowaniu sprawy łączenia szkół na osiedlu.
· Poinformowała o uchwale podjętej przez zarząd w sprawie dzierżawy gruntu przy ul. Grzybowej.
· W odpowiedzi na pismo Wydziału Gospodarki Nieruchomościami podjęto uchwałę w sprawie dzierżawy gruntu przy ul. Wiosny Ludów.
Na tym zebranie zostało zakończone.
Protokołowała:
Jolanta Paszkowska