Protokół Nr VII/06/2007
z posiedzenia Rady Osiedla w dniu 11 czerwca 2007
Obecni: 13 osób, według listy obecności.
Porządek zebrania:
Sprawdzenie listy obecności, stwierdzenie quorum.
Przedstawienie porządku zebrania – przyjęcie porządku.
Przedstawienie protokołu z zebrania z dnia 4 czerwca 2007 – przyjęcie porządku obrad.
Przedstawienie statutu Rady Osiedla – omówienie, dyskusja.
Ustalenie dyżurów członków Rady Osiedla w siedzibie Rady.
Wybór komisji rewizyjnej.
Podjęcie uchwały dotyczącej upoważnienia zarządu Rady Osiedla do wydawania opinii w sprawach niezastrzeżonych do jej wyłącznej kompetencji.
Podjęcie uchwały o przeznaczeniu 200zł na zakup programu antywirusowego do komputera Rady Osiedla.
Podjęcie uchwały o przeznaczeniu kwoty 2 200 zł na zakup huśtawki w celu zamontowania w Parku im. F. Chopina.
Przygotowanie Festynu „Witamy Lato 2007”
- podział zadań pomiędzy członków Rady Osiedla związanych z organizacją festynu.
Sprawy bieżące, wniesione i wolne wnioski
- turniej piłkarski,
- przeglądy osiedla,
- bezpieczeństwo na ul. Chopina.
Zakończenie zebrania.
Ad.1
Zebranie otworzyła przewodnicząca stwierdzając quorum.
Ad. 2
Porządek zebrania został przyjęty bez uwag.
Ad.3
Protokół z zebrania w dniu 04.06.2007 został przyjęty jednogłośnie.
Ad 4.
Przewodnicząca zapoznała zebranych z wybranymi punktami Statutu Rady Osiedla.
Ad. 5
Przedstawiono harmonogram dyżurów w Radzie Osiedla do końca roku 2007. Przewodnicząca zaproponowała, aby dyżurni, którzy przyjęli zgłoszenie jakiejkolwiek sprawy podczas dyżuru sami pilotowali sprawę do końca.
Ad.6
Podjęto uchwałę o powołaniu komisji rewizyjnej w składzie:
1. Róża Gralak
2. Teresa Kawecka Baumgart
3. Dorota Raczycka
Komisja została powołana jednogłośnie.
Ad. 7
Podjęto uchwałę dotyczącą upoważnienia zarządu Rady Osiedla do wydawania opinii w sprawach niezastrzeżonych do jej wyłącznej kompetencji.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Ad.8
Podjęto uchwałę o przeznaczeniu kwoty 200 zł (dwustu) na zakup programu antywirusowego do komputera Rady Osiedla.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Ad. 9
Podjęto uchwałę o przeznaczeniu kwoty 2 200 zł (dwóch tysięcy dwustu) na zakup huśtawki, w celu zamontowania na placu zabaw dla dzieci w parku im. F. Chopina.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Ad. 10
Przewodnicząca poinformowała o wysłanych pismach do ewentualnych sponsorów festynu.
Biuro Ochrony Osób i Mienia bezpłatnie zabezpieczy teren festynu przez 3 pracowników ochrony.
W części artystycznej wystąpią dzieci z Pogotowia Opiekuńczego i OK Saniga. Jeszcze nie złożono deklaracji w sprawie występów dzieci ze szkół naszego osiedla. W części tej mogą też wystąpić osoby indywidualne.
Podział zadań związanych z przygotowaniem festynu:
- transport sceny - Pan Henryk Nowak,
- Pan Rafał Rembielak – odpowiada za prąd,
- Pani Krystyna Pastusiak – dekoracja sceny, malowanie twarzy,
- Konkurs wiedzy o osiedlu – Pani Maria Myśliwiec
- Konkurs gry w warcaby - Pan Bogusław Zarzycki
- Konkurs rysunkowy – Pani Róża Gralak i Pani Dorota Raczycka
- Konkursy:
- wyścigi w workach
- rzut do celu lotkami
- rzut jajkiem
- wyścigi z balonem
- jedzenie jabłka na sznurku
- konkurs piosenki
- konkurs tańca
- kapkowanie
- chula – chop
- skakanka
- krzesełka - Panowie Łukasz Murawski i Tomasz Myśliwiec
Ad. 11
Przewodnicząca poinformowała o przebiegu Turnieju Piłkarskiego o Puchar Przewodniczącego Rady Miasta. Odbyły się już dwa mecze. Drużyna młodsza grała z drużyną osiedla Zawadzkiego, starsza z osiedlem Bolinko.
Omówiono bezpieczeństwo na ul. Chopina.
Pan Zarzycki zgłosił na końcu ul. Wiosny Ludów zaniedbany, zarośnięty teren należący do miasta.
Na tym zebranie zakończono.
Protokołowała: Jolanta Paszkowska