UCHWAŁA NR 68 /21
RADY OSIEDLA ARKOŃSKIE - NIEMIERZYN
z dnia 15.11.2021 r.
W sprawie zatrudnienia pracownika administracyjno-gospodarczego
Na podstawie § 32 pkt 1 Statutu Osiedla stanowiącego załącznik do Uchwały
Nr XXIX/770/17 Rady Miasta Szczecin z dnia 25 kwietnia 2017 r.
w sprawie Statutu Rady Osiedla Miejskiego Arkońskie – Niemierzyn
(Dz.U. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 2870 z 2017r.)
Rada Osiedla Arkońskie – Niemierzyn uchwala, co następuje:
§ 1.
Rada Osiedla Arkońskie-Niemierzyn postanawia zatrudnić na umowę-zlecenie pracownika administracyjno-gospodarczego na okres od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r. z zakresem obowiązków wyszczególnionym w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały. Wynagrodzenie będzie wynosić łącznie 5 520,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset dwadzieścia złotych) brutto, po 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych) brutto miesięcznie.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Rady Osiedla Arkońskie - Niemierzyn
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr 68/21
z dnia 15/11/2021 r.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW,
WYNIKAJĄCY Z ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ ZLECENIE
W RADIE OSIEDLA ARKOŃSKIE – NIEMIERZYN
- Obecność w siedzibie Rady Osiedla w każdy poniedziałek od godz. 17,00 do 19,00
w dni zebrań Rady Osiedla i Zarządu Rady Osiedla do zakończenia zebrania. - Prowadzenie dokumentacji Rady Osiedla.
- Prowadzenie dokumentacji finansowej Rady Osiedla.
- Protokołowanie zebrań Rady Osiedla i organizowanych przez Radę spotkań.
- Przygotowanie ogłoszeń, zaproszeń w trakcie przygotowania organizowanych przez Radę Osiedla imprez, spotkań w razie potrzeby poza poniedziałkowymi dyżurami.
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Rady Osiedla.
- Obecność i pomoc w trakcie imprez i spotkań organizowanych przez Radę Osiedla.