Uchwała Nr 28/15
Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn
z dnia 07.12.2015r.
w sprawie kontynuacji zatrudnienia pracownika administracyjno-gospodarczego
Na podstawie § 34 ust. 1 Statutu Osiedla (załącznik do uchwały
Nr XLIV/1307/14 Rady Miasta w Szczecinie z dnia 08 września 2014 r. w sprawie Statutu Osiedla – tj. Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2002 r. Nr 20 poz. 353) Rada Osiedla Arkońskie – Niemierzyn uchwala, co następuje:
§ 1. Rada Osiedla Arkońskie – Niemierzyn postanawia kontynuować zatrudnienie na umowę zlecenie Pani Jolanty Paszkowskiej z wynagrodzeniem w wysokości 460,00 zł brutto (czterysta sześćdziesiąt zł.) miesięcznie – 5 520,00 zł (pięć tysięcy pięćset dwadzieścia złotych) rocznie w charakterze pracownika administracyjno-gospodarczego Rady Osiedla Arkońskie-Niemierzyn na okres od 01.01.2016 – 31.12.2016 r. zgodnie z zakresem obowiązków stanowiącym załącznik nr 1 do uchwały Nr 25/15 z dnia 12.10.2015.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
UZASADNIENIE
Usprawnienie pracy w Radzie Osiedla.
Załącznik Nr 1 do Uchwały Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn nr 28/15
OBOWIĄZKI PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNO – FINANSOWO – GOSPODARCZEGO RADY OSIEDLA ARKOŃSKIE – NIEMIERZYN
- Obecność w siedzibie Rady Osiedla w każdy poniedziałek od godz. 17,00 do 19,00, w dni zebrań rady Osiedla i zarządu Rady Osiedla do zakończenia zebrania.
- Prowadzenie dokumentacji Rady Osiedla.
- Prowadzenie dokumentacji finansowej Rady Osiedla.
- Protokołowanie zebrań Rady Osiedla i organizowanych przez Radę ważniejszych spotkań.
- Bieżące uaktualnianie strony internetowej Rady Osiedla o protokoły, uchwały i sprawozdania.
- Przygotowanie ogłoszeń, zaproszeń w trakcie przygotowania organizowanych przez Radę Osiedla imprez, spotkań w razie potrzeby poza poniedziałkowymi dyżurami.
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Rady Osiedla.
- Obecność i pomoc w trakcie imprez i spotkań organizowanych przez Radę Osiedla