Sprawy bieżące

Nr aktu: 
IX/10/2015
Data posiedzenia: 
poniedziałek, 12 Październik, 2015

Protokół  Nr IX/10/2015

posiedzenia Rady Osiedla Arkońskie - Niemierzyn w dniu 12.10.2015 r.

 

Obecni: 14 osób wg listy obecności.

Porządek zebrania:

Sprawdzenie listy obecności, stwierdzenie quorum.

Przedstawienie porządku obrad – przyjęcie porządku obrad.

Przedstawienie protokołu z zebrania Rady Osiedla z 07.09.2015 r. – przyjęcie protokołu.

Uchylenie Uchwały Zarządu Rady Osiedla nr IV/06/15

Podjecie uchwały w sprawie opinii RO dot. dzierżawy gruntu przy ul. F.Gila.

Podjęcie uchwały Podjęcie uchwały zmieniającej treść uchwały dot. diety skarbnika Rady Osiedla.

Podjęcie uchwały Podjęcie uchwały zmieniającej treść uchwały dot. diety sekretarza Rady Osiedla.

Podjęcie uchwały o zatrudnieniu przez RO na umowę zlecenie pracownika administracyjno-gospodarczego zgodnie z zakresem obowiązków i wynagrodzeniem brutto 460 zł. Na okres 01.11. – 31.12.2015 r..

Podjęcie uchwały o zmianie planu finansowego RO na IV kwartał 2015 r.

Ustalenie terminu Krokusowej rewolucji.

SBO 2016.

Sprawy bieżące i wolne wnioski.

Zakończenie zebrania.

 

 

Ad. 1.

Zebranie otworzyła Przewodnicząca Rady Osiedla stwierdzając quorum.

Ad. 2.

Przewodnicząca RO Maria Myśliwiec omówiła kontrolę dokumentów RO przez Urząd Miasta następnie przedstawiła porządek obrad. Porządek zebrania został przyjęty jednogłośnie.

Ad.3.

Sekretarz RO Izabela Kowańdy przedstawiła protokół z zebrania Rady Osiedla z dnia 07.09.2015 r. Protokół został przyjęty jednogłośnie.

Ad. 4.

Rada Osiedla jednogłośnie uchwałą nr 21/10/2015 uchyliła Uchwałę nr IV/06/15 Zarządu RO na dzierżawę gruntu przy ul. Gila ze względu na wyłączną kompetencję Rady Osiedla.

Ad. 5.

Rada Osiedla  14 głosami za podjęła Uchwałę nr 22/10/2015 w sprawie dzierżawy gruntu przy ul. Gila 2/2.

Ad. 6.

Rada Osiedla 13 głosami za i jednym wstrzymującym się podjęła Uchwałę nr 23/10/2015 w sprawie zmiany treści w części finansowej dot. skarbnika RO tj. zmieniła okres przyznawania diety na okres od. 01.06.-31.10.2015 r.

Ad. 7.

Rada Osiedla 13 głosami za i jednym wstrzymującym się podjęła Uchwałę nr 24/10/2015 w sprawie zmiany treści w części finansowej dot. sekretarza RO tj. zmieniła okres przyznawania diety na okres od. 01.06.-31.10.2015 r.

Ad.8.

Rada Osiedla 14 głosami za podjęła Uchwałę nr 25/10/2015 w sprawie zatrudnienia przez RO na umowę zlecenie Pani Jolanty Paszkowskiej w charakterze pracownika administracyjno-gospodarczego zgodnie z zakresem obowiązków i wynagrodzeniem miesięcznym brutto w wysokości 460 zł. na okres od 01.11.2015 do 31.12.2015 r..

Ad. 9

Członkowie Rady Osiedla jednogłośnie podjęli Uchwałę nr 26/10/2015 o zmianie planu finansowego na IV kwartał 2015 r.

Plan finansowy na IV kwartał 2015 r.

umowa zlecenie…………………………………………………….....  920,00 zł

diety…..…………………………………………………………………..1590 zł

czynsze  ……………………………………………………………....1257,78 zł

energia………………………………………………………………..….75,00 zł

telefon, Internet ………………………………………………………...130,32 zł

potrzeby Rady Osiedla: środki czystościowe, art. spożywcze

art. biurowe, bilety parkingowe, tonery, wydanie biuletynu  …………...73,68 zł

organizacja imprezy Mikołajkowej z mieszkańcami:   …….…........ 7 600,00  zł

sadzenie krokusów……………………………………………………….1000 zł

zakup namiotu………………………………………………………..3 000,00 zł

 

       Razem: > 15.826,42 zł

Ad.10.

Rada Osiedla dzień 16 października 2015 r. ustaliła dniem Krokusowej rewolucji. Zbiórka o godz. 9.00. Pikowanie krokusów przy Parku Chopina i wzdłuż obwodnicy od skrzyżowania ul. Chopina w kierunku ul. Krasińskiego.

Ad. 11.

12 października 2015 r.  członkowie Rady podjęli decyzję w sprawie poparcia przez Radę Osiedla wniosków do SBO 2016 dot. dzielnicy Zachód tj. wniosków:

nr 3 – stacja roweru miejskiego,

nr 29 – renowacja Parku Chopina

nr 56 – położenie nakładki asfaltowej na ul. Wiosny Ludów.

Ad. 12.

Omówienie obchodu osiedla ustalonego na środę 23 września br.

Dyskusja na temat ustawy o bezpłatnych poradach prawnych i związanym z tym udostępnieniem pomieszczeń – brak możliwości lokalowych jak i technicznych (brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych).

Pismo do ZBILK w sprawie remontu pomieszczeń i wymiany okien w pomieszczeniach Rady Osiedla przy ul. Judyma 2.

Przedstawienie pisma  dot. amatorskiej li13 głosami za i jednym wstrzymującym się ligi koszykówki.

Omówienie akcji Koperta życia.

Ad.13.

Na tym zebranie zakończono.

 

 

Protokołowała: Sekretarz RO Izabela Kowańdy