Protokół Nr I/01/2014
z posiedzenia Rady Osiedla w dniu 20.01.2014 r.
Obecni 10 osób wg. listy obecności.
Porządek zebrania:
Sprawdzenie listy obecności, stwierdzenie quorum.
Przedstawienie porządku obrad – przyjęcie porządku obrad.
Przedstawienie protokołu z poprzedniego zebrania RO w dniu 09.12.2013 r. – przyjęcie protokołu.
Przedstawienie sprawozdania finansowego Rady Osiedla A-N za 2013 rok.
opinia komisji rewizyjnej
uchwała o przyjęciu sprawozdania finansowego,
uchwała o udzielenie absolutorium zarządowi RO.
Przedstawienie przez Zarząd Rady Osiedla planu pracy na rok 2014 – dyskusja, podjęcie uchwały.
Przedstawienie przez Zarząd Rady Osiedla planu finansowego Rady Osiedla na rok 2014 – dyskusja, podjęcie uchwały.
Sprawy bieżące, wniesione i wolne wnioski.
Zakończenie zebrania.
Ad 1
Zebranie otworzyła przewodnicząca stwierdzając quorum.
Ad 2
Porządek zebrania został przyjęty jednogłośnie.
Ad 3
Protokół z zebrania w dniu 09.12.2013 r. został przyjęty jednogłośnie.
Ad 4
Pani Anna Ogrodnik – skarbnik Rady Osiedla zapoznała zebranych ze sprawozdaniem finansowym Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn za rok 2013.
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Pani Teresa Kawecka Baumgart poinformowała, że Komisja Rewizyjna spotkała się 13.01.2014 r. w składzie: Teresa Kawecka Baumgart, Krzysztof Chmielewski i Włodzimierz Krych. Komisja szczegółowo zapoznała się z wydatkami Rady Osiedla. Następnie Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej odczytała opinię Komisji Rewizyjnej z działalności finansowej Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn w roku 2013.
Podjęto uchwałę o przyjęciu sprawozdania finansowego Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn za 2013 rok.
Uchwała została przyjęta jednogłośnie.
Pani Teresa Kawecka Baumgart złożyła wniosek o absolutorium dla zarządu Rady Osiedla.
Podjęto uchwałę o udzieleniu absolutorium zarządowi Rady Osiedla za rok 2013.
Uchwała została podjęta 9 głosami za, 1 osoba wstrzymała się.
Ad 5
Przewodnicząca przedstawiła proponowany plan pracy Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn na 2014 rok. Podjęto dyskusję w sprawie ewentualnej organizacji XXV Turnieju Piłkarskiego o Puchar Przewodniczącego Rady Miasta. Ustalono termin letniego festynu na 14.06.2014 r.
Podjęto uchwałę w sprawie przyjęcia poniższego planu pracy na 2014 rok.
Organizacja czasu wolnego w czasie ferii zimowych: lodowisko, konkurs lepienia bałwanów, ognisko.
Wiosenne porządki – sprzątnie parku Chopina, ognisko dla mieszkańców.
Udział w Turnieju Piłki Nożnej o Puchar Przewodniczącego Rady Miasta.
Organizacja festynu osiedlowego w Parku im. F. Chopina w dniu 14.06.2014 r.
Organizacja imprez sportowych w czasie wakacji letnich.
Kontynuacja nasadzeń krokusów na terenie osiedla.
Przeglądy osiedla ze służbami porządkowymi – 1 raz na kwartał..
Organizacja imprezy Mikołajkowej dla dzieci.
Stały nadzór nad ładem i porządkiem na terenie osiedla.
Współpraca z placówkami oświatowymi mieszczącymi się na osiedlu.
Współpraca z Policją, Strażą Miejską i Strażą Pożarną w celu poprawy bezpieczeństwa mieszkańców.
Organizacja spotkań kandydatów na Prezydenta Miasta z mieszkańcami.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Ad 6
Przewodnicząca zapoznała zebranych z przygotowaną przez Zarząd propozycją planu finansowego na 2014 rok.
Podjęto uchwałę o przyjęciu planu finansowego na rok 2014.
umowa zlecenie…………………………………………………….. 5 520,00 zł
diety…..……………………………………………………………...3 371,00 zł
czynsze ……………………………………………………………...4 764,00 zł
energia………………………………………………………………….150,00 zł
telefon, ………………………………………………………………. 540,00 zł
Internet………………………………………………….…… ………..560,00 zł
potrzeby Rady Osiedla: środki czystościowe, art. spożywcze
art. biurowe, bilety parkingowe,
karty telefoniczne (50 zł na miesiąc), tonery. ………...………………………………………………………………..3 888,00 zł
organizacja imprez integracyjnych, sportowych,
spotkań i zebrań z mieszkańcami: …….………………………… 6 000,00 zł
Razem 24 793,00 zł
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Ad. 7
Pan Bogusław Zarzycki przeczytał 2 pisma mieszkańców ulicy Łabędziej 30/65 w sprawie skargi na zachowanie lokatorki w bloku. Podjęto decyzję o napisaniu pisma do Policji w sprawie zapytania o brak interwencji w sprawie.
Przewodnicząca przeczytała 2 pisma od mieszkańców ul. Serbskiej w sprawie remontu ulicy i wybudowania chodnika. Podjęto decyzję o napisaniu pisma w sprawie wyjaśnienia usytuowania postoju TAXI na tej ulicy.
Przewodnicząca przeczytała pismo z ZDiTM dotyczące wykonania prac porządkowych na osiedlu.
Pani Teresa Kawecka – Baumgart zadała pytanie, kiedy będzie uchwała Rady Miasta w sprawie terenu pod parkingi w kwartale ulic Wiosny Ludów, Judyma i Zdrojowa.
Przewodnicząca poinformowała, ze otrzymała kolejne pismo od mieszkańca ul. Zdrojowej, które przeczytała Pani Magdalena Zubkiewicz.
Pan Rafał Rembielak zgłasza nieświecące lampy w Parku.
Ad. 8
Na tym zebranie zostało zakończone.
Protokołowała: Jolanta Paszkowska