Sprawozdanie finansowe za 2013, plan pracy na 2014, plan finansowy na 2014

Nr aktu: 
I/01/2014
Data posiedzenia: 
poniedziałek, 20 Styczeń, 2014

Protokół Nr I/01/2014

z posiedzenia Rady Osiedla w dniu 20.01.2014 r.

Obecni   10 osób wg. listy obecności.

Porządek zebrania:

 

Sprawdzenie listy obecności, stwierdzenie quorum.

Przedstawienie porządku obrad – przyjęcie porządku obrad.

Przedstawienie protokołu z poprzedniego zebrania RO w dniu 09.12.2013 r. – przyjęcie protokołu.

Przedstawienie sprawozdania finansowego Rady Osiedla A-N za 2013 rok.

opinia komisji rewizyjnej

uchwała o przyjęciu sprawozdania finansowego,

uchwała o udzielenie absolutorium zarządowi RO.

Przedstawienie przez Zarząd Rady Osiedla planu pracy na rok 2014 – dyskusja, podjęcie uchwały.

Przedstawienie przez Zarząd Rady Osiedla planu finansowego Rady Osiedla na rok 2014 – dyskusja, podjęcie uchwały.

Sprawy bieżące, wniesione i wolne wnioski.

Zakończenie zebrania.

Ad 1

            Zebranie otworzyła przewodnicząca stwierdzając quorum.

Ad 2

            Porządek zebrania został przyjęty jednogłośnie.

Ad 3

Protokół z zebrania w dniu 09.12.2013 r. został przyjęty jednogłośnie.

Ad 4

            Pani Anna Ogrodnik – skarbnik  Rady Osiedla zapoznała zebranych ze sprawozdaniem finansowym Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn za rok 2013.

            Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Pani Teresa Kawecka Baumgart  poinformowała, że Komisja Rewizyjna spotkała się 13.01.2014 r. w składzie: Teresa Kawecka Baumgart, Krzysztof Chmielewski i Włodzimierz Krych. Komisja szczegółowo zapoznała się z wydatkami Rady Osiedla. Następnie Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej odczytała opinię Komisji Rewizyjnej z działalności finansowej Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn w roku 2013.

Podjęto uchwałę o przyjęciu sprawozdania finansowego Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn za 2013 rok.

Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Pani Teresa Kawecka Baumgart złożyła wniosek o absolutorium dla zarządu Rady Osiedla.

            Podjęto uchwałę o udzieleniu absolutorium zarządowi Rady Osiedla za rok 2013.

Uchwała została podjęta 9 głosami za, 1 osoba wstrzymała się.

 

Ad 5

            Przewodnicząca przedstawiła proponowany plan pracy Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn na 2014 rok. Podjęto dyskusję w sprawie ewentualnej organizacji XXV Turnieju  Piłkarskiego o Puchar Przewodniczącego Rady Miasta. Ustalono termin letniego festynu na 14.06.2014 r.

Podjęto uchwałę w sprawie przyjęcia poniższego planu pracy na 2014 rok.

Organizacja czasu wolnego w czasie ferii zimowych: lodowisko, konkurs lepienia bałwanów, ognisko.

Wiosenne porządki – sprzątnie parku Chopina, ognisko dla mieszkańców.

Udział w Turnieju Piłki Nożnej o Puchar Przewodniczącego Rady Miasta.

Organizacja festynu osiedlowego w Parku im. F. Chopina w dniu 14.06.2014 r.

Organizacja imprez sportowych w czasie wakacji letnich.

Kontynuacja nasadzeń krokusów na terenie osiedla.

Przeglądy osiedla ze służbami porządkowymi – 1 raz na kwartał..

Organizacja imprezy Mikołajkowej dla dzieci.

Stały nadzór nad ładem i porządkiem na terenie osiedla.

Współpraca z placówkami oświatowymi mieszczącymi się na osiedlu.

Współpraca z Policją, Strażą Miejską i Strażą Pożarną w celu poprawy bezpieczeństwa mieszkańców.

 Organizacja spotkań kandydatów na Prezydenta Miasta z mieszkańcami.

Uchwała została podjęta jednogłośnie.

 

Ad 6

            Przewodnicząca zapoznała zebranych z przygotowaną przez Zarząd propozycją planu finansowego na 2014 rok.

 

            Podjęto uchwałę o przyjęciu planu finansowego na rok 2014.

 

umowa zlecenie…………………………………………………….. 5 520,00 zł

diety…..……………………………………………………………...3 371,00 zł

czynsze  ……………………………………………………………...4 764,00 zł

energia………………………………………………………………….150,00 zł

telefon, ………………………………………………………………. 540,00 zł

Internet………………………………………………….…… ………..560,00 zł

potrzeby Rady Osiedla: środki czystościowe, art. spożywcze

art. biurowe, bilety parkingowe,

karty telefoniczne (50 zł na miesiąc), tonery.                ………...………………………………………………………………..3 888,00 zł

organizacja imprez integracyjnych, sportowych,

spotkań i zebrań z mieszkańcami:   …….………………………… 6 000,00    zł

                                                                                                 

    Razem     24 793,00 zł

Uchwała została podjęta jednogłośnie.

 

Ad. 7

            Pan Bogusław Zarzycki przeczytał 2 pisma mieszkańców ulicy Łabędziej 30/65 w sprawie skargi na zachowanie lokatorki w bloku. Podjęto decyzję o napisaniu pisma do Policji w sprawie zapytania o brak interwencji w sprawie.

            Przewodnicząca przeczytała 2 pisma od mieszkańców ul. Serbskiej w sprawie remontu ulicy i wybudowania chodnika. Podjęto decyzję o napisaniu pisma w sprawie wyjaśnienia usytuowania postoju TAXI na tej ulicy.

            Przewodnicząca przeczytała pismo z ZDiTM dotyczące wykonania prac porządkowych na osiedlu.

            Pani Teresa Kawecka – Baumgart zadała pytanie, kiedy będzie uchwała Rady Miasta w sprawie terenu pod parkingi w kwartale ulic Wiosny Ludów, Judyma i Zdrojowa.

            Przewodnicząca poinformowała, ze otrzymała kolejne pismo od mieszkańca ul. Zdrojowej, które przeczytała Pani Magdalena Zubkiewicz.

            Pan Rafał Rembielak zgłasza nieświecące lampy  w Parku.

 

Ad. 8

Na tym zebranie zostało zakończone.

Protokołowała:  Jolanta Paszkowska