Protokół Nr IX/09/2008
z posiedzenia Rady Osiedla w dniu 8 września 2008
Obecni: 11 osób, według listy obecności.
Porządek zebrania:
Sprawdzenie listy obecności – stwierdzenie quorum.
Przedstawienie porządku obrad – przyjęcie porządku.
Przedstawienie protokołu z zebrania Rady Osiedla z dnia 14.07.2008 r. – przyjęcie protokołu.
Przygotowanie spotkania dla mieszkańców w celu przedstawienia projektu budowy „Obwodnicy Śródmiejskiej”, odcinka przebiegającego przez teren osiedla Arkońskie – Niemierzyn w dniu 19.09.2008 o godz., 17,00.
Przygotowanie festynu „Pożegnanie Lata” w dniu 27.09.2008 w godz. 15,00 – 20,00.
Przygotowanie akcji „Ratujemy Kasztanowce na osiedlu Arkońskie – Niemierzyn”.
Podsumowanie spotkania z mieszkańcami z dnia 03.09.2008 dotyczącego budowy boisk na ul. Wojciechowskiego.
Sprawy wniesione, bieżące i wolne wnioski.
Zakończenie zebrania.
Ad.1
Zebranie otworzyła przewodnicząca stwierdzając quorum.
Ad.2
Porządek obrad został przyjęty bez uwag.
Ad.3
Protokół z zebrania w dniu 14.07.2008 r. został przyjęty jednogłośnie.
Ad.4
Przewodnicząca poinformowała, iż Dyrektor Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego zaproponował zorganizowanie spotkania mające na celu zapoznanie mieszkańców osiedla z projektem budowy „Obwodnicy śródmiejskiej’. Spotkanie Rada Osiedla zorganizuje w Szkole Podstawowej nr 68, 19.09.2008 o godz. 17,00. Zostały już wydrukowane zaproszenia, które należy roznieść. Zaproszenia powinny zostać umieszczone na sklepach i powinni je otrzymać wszyscy mieszkańcy ul. Wszystkich Świętych. 18.09.2008 Przewodnicząca i Pan Bogusław Zarzycki spotkają się w Urzędzie Miejskim z Dyrektorem Wydziału Inwestycji Miejskich.
Obecność członków Rady Osiedla na spotkaniu jest obowiązkowa.
Ad.5
Festyn „Pożegnanie Lata” odbędzie się 27.09.2008 w godz. 15,00 – 20,00.
Porządku podczas festynu będzie pilnowało dwóch pracowników firmy FORT. Ochrona będzie bezpłatna, w zamian za możliwość wywieszenia banerów reklamowych. Cateringiem zajmie się Restauracja Virga.
Przybliżone koszty to :
F 2 000,00 zł – wypożyczenie sceny
F 1 400,00 zł – wypożyczenie 20 stołów z ławami do siedzenia, 15 parasoli i desek do tańca.
F 1 200,00 zł – udostępnienie przez firmę Fantastyczny Świat zabawek dmuchanych, z których dzieci będą mogły korzystać bezpłatnie
F500,00 zł – prowadzenie festynu
F1 000,00 zł – prowadzenie konkursów dla dzieci
F2 000,00 zł – zakup nagród na konkursy
F400,00 zł – TOI TOI
Obecność na festynie jest obowiązkowa.
Ad.6
Na zebraniu obecny był Policjant z Komendy Miejskiej Policji, z którym podjęto dyskusję na temat współpracy Rady Osiedla z Policją.
W związku z przygotowaniami do organizowania akcji „Ratujmy kasztanowce” zostaną wysłane zawiadomienia do wszystkich szkół na osiedlu. Chętni do pracy otrzymają z Rady Osiedla grabie i worki. Wszyscy uczestnicy po wykonanej pracy otrzymają nagrodę np. cukierki.
Ad.7
Na spotkaniu z mieszkańcami z dnia 03.09.2008 dotyczącym budowy boisk na ul. Wojciechowskiego obecni byli tylko: Pani Myśliwiec, Pani Raczycka i Pan Zarzycki. Na spotkaniu poinformowano mieszkańców na temat działalności boiska budowanego w ramach programu „Orlik 2012”.
Ad.8
Przewodnicząca zapoznała zebranych z działalnością brygady bezrobotnych. Obecnie mają swoją siedzibę w Szkole Podstawowej Nr 68. Zostało uprzątnięte wysypisko przy sklepie Intermarche.
W ubiegłym tygodniu zostały zamontowane w parku nowe urządzenia do siłowni.
Na tym zebranie zakończono.
Protokołowała Jolanta Paszkowska.