Protokół Nr VIII/11/2021
posiedzenia Rady Osiedla Arkońskie - Niemierzyn
w dniu 15.11.2021 r.
W posiedzeniu udział wzięło 11 członków Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn ,wg listy obecności, stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszego protokołu.
Zebranie prowadziła Przewodnicząca Rady Osiedla Maria Myśliwiec. Zebranie było prowadzone wg następującego porządku obrad:
Porządek zebrania:
- Sprawdzenie listy obecności, stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad - przyjęcie porządku obrad.
- Przedstawienie protokołu z poprzedniego zebrania Rady Osiedla – przyjęcie protokołu.
- Przedstawienie problemów dotyczących bezpieczeństwa i porządku na osiedlu Arkońskie – Niemierzyn obecnym na zebraniu dzielnicowym Policji i Straży Miejskiej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatrudnienia pracownika administracyjnego od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyznania diety wiceprzewodniczącej Rady Osiedla
od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
- Sprawy bieżące
- Zakończenie zebrania
Ad. 1.
Zebranie otworzyła Przewodnicząca Rady Osiedla stwierdzając quorum.
Ad. 2.
Porządek zebrania został przyjęty jednogłośnie.
Ad.3.
Protokół nr VI/10/2021 zebrania Rady Osiedla z dnia 11.10.2021 r. – protokół został przyjęty 9 głosami za, 1 osoba wstrzymała się.
Ad. 4.
Przewodnicząca poinformowała zebranych, że przed zebraniem obecny w Radzie był dzielnicowy Straży Miejskiej. Niestety nie mógł zostać na zebraniu ponieważ w tym dniu Straż Miejska za pomocą antysmogowego drona będzie mierzyła poziom szkodliwych substancji w powietrzu, na terenie osiedla, w miejscach wcześniej zgłoszonych przez mieszkańców.
Na zebraniu obecny był Dzielnicowy Komisariatu Szczecin – Nad Odrą. Dzielnicowy z Komisariatu Szczecin – Pogodno nie był obecny.
Pan Adam Lau poruszył problem strzelania do ludzi i samochodów. Dzielnicowy wyjaśnił, że w tej sprawie prowadzone jest dochodzenie przez Wydział Dochodzeniowo Śledczy.
Pani Magdalena Jardzewska pyta dzielnicowego czy było zgłoszenie dotyczące trucia psów na terenie osiedla.
Ad. 5.
Podjęto uchwałę w sprawie zatrudnienia na umowę-zlecenie pracownika administracyjno-gospodarczego na okres od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
Uchwała został podjęta 10 głosami za, 1 osoba wstrzymała się.
Ad.6.
Podjęto uchwałę w sprawie przyznania diety Wiceprzewodniczącej Rady Osiedla na okres
od 03.01 2022 r. - 31.12.2022 r.
Uchwała została podjęta 8 głosami za, 2 osoby wstrzymały się, 1 osoba była przeciw.
Ad.7
Przewodnicząca poinformowała, że do końca roku ma zostać skończony remont Strumienia Warszewiec w parku.
Do ZDiTM zgłoszono zarośnięty chodnik na ul. Łabędziej, wzdłuż płotu boiska.
Zniszczony przez ENEĘ polbruk na ul. Serbskiej został naprawiony.
Ad.8
Protokołowała: Jolanta Paszkowska