Festyn 2018, sprawy bieżące.

Nr aktu: 
IV/04/2018
Data posiedzenia: 
poniedziałek, 16 Kwiecień, 2018

Protokół  Nr IV/04/2018

 posiedzenia Rady Osiedla Arkońskie - Niemierzyn

w dniu 16.04.2018 r.

W posiedzeniu udział wzięło 11 członków Rady Osiedla Arkońskie – Niemierzyn oraz goście wg listy obecności, stanowiącej załącznik Nr 1  do niniejszego protokołu.

Zebranie prowadziła Przewodnicząca Rady Osiedla Maria Myśliwiec, wg następującego porządku obrad:

Porządek zebrania:

  1. Sprawdzenie listy obecności, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad – przyjęcie porządku obrad.
  3. Przedstawienie protokołu z zebrania Rady Osiedla 12.03.2018 r. – przyjęcie protokołu.
  4. Przedstawienie problemów dotyczących bezpieczeństwa i porządku na osiedlu Arkońskie – Niemierzyn obecnym na zebraniu dzielnicowym Policji i Straży Miejskiej.
  5. Festyn 2018 – organizacja i fundusze
  6. Sprawy bieżące, wniesione  i wolne wnioski.
  7. Zakończenie zebrania.

    Ad. 1.

    Zebranie otworzyła Przewodnicząca Rady Osiedla stwierdzając quorum.

    Ad. 2.

    Porządek zebrania został przyjęty jednogłośnie.

    Ad.3.

    Protokół zebrania Rady Osiedla z dnia 12.03.2018 r. został przyjęty jednogłośnie.

    Ad. 4.

    Na zebraniu nie byli obecni dzielnicowi Komisariatów Policji ani Strażnik Miejski.  Uwagi dotyczące bezpieczeństwa i porządku na osiedlu Arkońskie – Niemierzyn przyjęła przewodnicząca. Pani Jadwiga Jędrzejewska zgłasza teren do posprzątania – garażowisko za pętlą autobusową, Pan Andrzej Radziwinowicz teren przy Łabędziej 15.

    Ad. 5

                Na organizację letniego festynu Rada Osiedla dysponuje środkami w wysokości: 6 750,00 zł – z Komisji ds. Inicjatyw społecznych,

    6 036,00 zł – ze środków Rady Osiedla.

    Przewodnicząca poinformowała, że zarezerwowana jest już Firma Happy Świat, która zajmie się prowadzeniem animacji i konkursów dla dzieci – koszt to 2 500,00 zł.

    Wynajęcie sceny będzie kosztowało 3 000,00 zł, wypożyczenie parasoli i stołów 2 000,00 zł, pneumatyczne zabawki dla dzieci 2 500,00 zł. Cateringiem zajmie się firma obsługująca poprzednie festyny. Brakuje jeszcze osoby do prowadzenia imprezy.

    Ad. 6.

                Przewodnicząca zapoznała zebranych z korespondencją dotyczącą kampanii Prezydenta Miasta Szczecin pn. „Zielone Miasto”.

                Pan Andrzej Radziwinowicz poinformował, że  otrzymał odpowiedź na swój wniosek w sprawie zatoczek na ul. Zakole przy SP Nr 68.

                Pan Rafał Rembielak zgłasza:

    - dziury na ul. Broniewskiego,

    - przy płocie SP 68 porzucony kiosk,

    - ul. Arkońska w kierunku lasu, za ul. Wojciechowskiego – dziura w chodniku,

    - ul. Chopina między Lidlem a Czerwoną Torebką – zapadnięta jezdnia na wjeździe,

    - ul. Arkońska vis a vis Ekoportu – uschnięte gałęzie na drzewach,

    - ul. Tatrzańska 15 śmietnisko przy Trafostacji,

    - skrzyżowanie ul. Ks. Borysa z Wojciechowskiego – żywopłot wystający na chodnik.

    Ad.7.

     

    Na tym zebranie zakończono.

    Protokołowała: Jolanta Paszkowska